Waarom je toch moet bloggen
Het is voor niemand makkelijk om met bloggen te beginnen. Ook voor mij niet! Naast de twijfel of je artikelen wel interessant genoeg zijn, je elke keer weer inspiratie hebt en of iemand er überhaupt iets aan heeft, lijkt het of je het gevecht met Google om aandacht nooit zult winnen. Laat me je gelijk uit de droom helpen…bloggen heeft (bijna) niks met Google te maken! Vroeger wel. Toen kon je met een hoop blogs je vindbaarheid echt wel verbeteren. Tegenwoordig is er zoveel op het internet te vinden dat dat allemaal niet zoveel meer uitmaakt. Zeker niet als je in de (zakelijke) dienstverlening actief bent en kwalitatief hoogstaande diensten aanbiedt. Bloggen is dan een manier om het vertrouwen van je ideale klant te winnen, je hulp en expertise aan te bieden en natuurlijk ook je producten! Wanneer potentiële klanten via je netwerk, je Facebookpagina of andere social media op je website terecht komen zijn er 3 pagina’s het belangrijkst: je homepage, de “over mij” pagina en je blog. Nog niet eens je aanbod. Wanneer je via de artikelen op je blog laat zien dat jij dé expert bent in jouw vakgebied en dat jij snapt wat hun probleem is, dan is de kans groot dat ze je ook willen inhuren. En daarom is het belangrijk om over je twijfels heen te stappen en lekker te gaan bloggen! p.s. geen idee hoe je dat aanpakt? Download dan gratis mijn pdf met tips hoe je bloggen gebruikt om je expertise te laten zien.
0 Reacties
Uw commentaar zal worden geplaatst nadat het is goedgekeurd.
Laat een antwoord achter. |
Archief
December 2020
Categorieën
Alles
|