Er is dus iemand die hetzelfde aanbiedt als jij. Waarschijnlijk niet exact hetzelfde, maar toch. En je weet, wanneer alles hetzelfde is is prijs het enige dat anders is. En op prijsdiscussies met je klanten zit je niet te wachten!
Je kunt kijken wat je extra kunt toevoegen aan je aanbod, zodat jij weer uniek wordt. Misschien hoef je niet eens iets extra's toe te voegen, maar kun je het anders, beter, omschrijven. Je klanten doen immers zaken met jou voornamelijk om wie je bent. Kun je het daar meer over hebben? Misschien heb je wel meer ervaring of kennis? Geef dan wel aan wat het voordeel hiervan is voor de klant! Je kunt ook kijken of je extra services kunt toevoegen. Jouw product bestaat namelijk uit meerdere niveaus. Hoe meer je er omheen verzint, hoe moeilijker het is om het te kopiëren. Ik schreef hier eerder al een blog en gratis e-book over. Je vindt ze hier.
0 Reacties
Uw commentaar zal worden geplaatst nadat het is goedgekeurd.
Laat een antwoord achter. |
Archief
December 2019
Categorieën
Alles
|